..:: NARUTO BLOOD v4.0 ::..
MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 4 Final
..:: NARUTO BLOOD v4.0 ::..
MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 4 Final
..:: NARUTO BLOOD v4.0 ::..
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

..:: NARUTO BLOOD v4.0 ::..


EL PODER NINJA ETERNO - Vida Ninja, Sangre Ninja -
 
ÍndiceÍndice  Presentación NBPresentación NB  GaleríaGalería  Últimas imágenesÚltimas imágenes  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  ¿Cómo Empezar?¿Cómo Empezar?  
MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 4 789
Temas similares
MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 4 Wall2
MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 4 Historia1

MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 4 Historia3
MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 4 Blog2
MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 4 GALERIA
MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 4 Chouji



MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 4 Wall3a
MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 4 Wall3b
MAPA DEL SITIO - NARUTO BLOOD


NACIONES NINJA






ZONAS ESTÁTICAS







ZONAS DINÁMICAS





ORGANIZACIONES DE NB


NARUTO
BLOOD
RAP

NB 4.0 es auspiciado por:
MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 4 Narutonic

Narutonic Blood Water
hará tu chakra Infinito!


¿Quién está en línea?
En total hay 3 usuarios en línea: 0 Registrados, 0 Ocultos y 3 Invitados

Ninguno

El record de usuarios en línea fue de 90 durante el Sáb Abr 16, 2011 10:44 am
Estadísticas
Tenemos 1449 miembros registrados
El último usuario registrado es Xevoxs

Nuestros miembros han publicado un total de 78041 mensajes en 4347 argumentos.
NB
Consejos de Naruto Blood:
 

 

 MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 4

Ir abajo 
AutorMensaje
Victor III Leyenda Final
HERO
HERO
Victor III Leyenda Final


Masculino Zodiaco : León Caballo
Pais / Country : MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 4 Argentina
Cantidad de envíos : 11435
Edad : 33
Localización : Trono Kage de Konoha
Ninja de la : MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 4 HOJA

Manipulador/a de : MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 4 Vientonb

Especialista en : MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 4 Nin
Fecha de inscripción : 16/04/2008

MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 4 Empty
MensajeTema: MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 4   MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 4 Icon_minitimeMar Dic 30, 2008 7:56 pm

TERMINOLOGIA EN NARUTO ARENA:


DAÑO: ES TODO AQUEL DAÑO QUE GENERA UN SKILL DETERMINADO DE IMPACTO.

PORCENTAJE DE DAÑO: ESTE TIPO DE DAÑO IGNORA LA REDUCCION DE DAÑO

DAÑO DE AFFLICCIÓN: ESTE TIPO DE DAÑO IGNORA REDUCCION DE DAÑO Y DEFENSA DESTRUCTIBLE

INCREMENTADOR DE DAÑO: ALGUNOS SKILL INCREMENTAN EL DAÑO QUE GENERAN OTROS SKILL.

ATONTAMIENTO: ESTE TIPO DE SKILL NIEGA LOS MOVIMIENTOS DE UN NINJA RIVAL DEPENDIENDO LA CANTIDAD DE TURNOS DEL SKILL.

REDUCCION DE DAÑO: HABILIDAD QUE REDUCE EL DAÑO INFLINJIDO.

INVULNERABILIDAD: ESTOS SKILL HACEN EN ALGUNOS CASOS QUE TU PERSONAJE NO PUEDA SER AFECTADO POR SKILLS DEL RIVAL.

CURACION: HABILIDAD QUE INCREMENTA LA VIDA DE UNO O VARIOS PERSONAJES ALIADOS DE TU EQUIPO.

CHAKRA REMOVIDO: HABILIDAD QUE RESTA UNO O VARIOS CUADROS DE CHAKRA DE LA TABLA DE CHAKRA DEL RIVAL.

CHAKRA ROBADO: EXACTAMENTE IGUAL QUE EL CHAKRA REMOVIDO, CON LA DIFERENCIA QUE DICHO CHAKRA ES AÑADIDO A TU TABLA DE CHAKRA.

REFLEJAR: ES UNA HABILIDAD QUE PERMITE REFLEJAR Y DEVOLVER ALGUNOS SKILLS USADOS POR EL RIVAL CONTRA TI.

COUNTER: HABILIDAD QUE NIEGA ALGUN SKILL QUE SE USARA POR ALGUN NINJA DE TU RIVAL. ES POTENCIALMENTE UTIL.

DEFENSA DESTRUCTBLE: HABILIDAD QUE POSEEN ALGUNOS NINJAS PARA DISMINUIR EL DAÑO Y EL PORCENTAJE DE DAÑO, PERO NO EL DAÑO DE AFFLICCION.

COPIA: HABILIDAD QUE PERMITE COPIAR ALGUNOS SKILLS DEL RIVAL, PARA QUE EL PERSONAJE EN TU TEMA QUE LO COPIO, LO USE.

INVISIBILIDAD: ALGUNOS JUTSUS O SKILLS PERMANECEN OCULTOS AL RIVAL HASTA QUE SE ACTIVAN.


(Nota: éstas son las traducciones mas importantes, pero como el juego esta en ingles, recomendamos leer la seccion de abajo y comparar)


Common Terms in a Skill’s description:



Damage – This should be rather self explanatory. If not, find a Webster’s dictionary. Damage is done by percentage or a fixed amount.

Piercing Damage – This type of damage will ignore damage reduction.

Affliction Damage – This type of damage will ignore damage reduction and destructible defense.

Increased Damage – Some skills increase the damage done or taken from other skills. This amount is usually a percentage or fixed amount.

Stun – This means a character is unable to use a skill for the duration that the stun is in effect.

Damage Reduction – This means that any damage done to a character will be reduced by either a certain percentage or fixed amount after all damage done that turn is calculated. For example 50% reduction from 120 damage total from all skills is 60 damage, where as 50 points reduction from 120 damage total from all skills is 70 damage.

Invulnerable – This means a character will not be a valid target for enemy skills (by default), though they may still be affected by some skills already affecting them.

Heal – This means a certain amount of health is returned to the character, percentage or fixed. Characters that have reached 0 health cannot be healed, also characters cannot be healed above 100 health. Healing does not affect destructible defense.

Remove Chakra, Lose Chakra – This means that your opponent will have a certain fixed amount of random (any available type) or specific chakra removed from their chakra pool. If a skill removes specific chakra and your opponent does not have any of that type then no chakra is removed.

Steal Chakra – This works exactly like removing chakra except that chakra is instead put into your chakra pool rather than removed from the game.

Reflect – This will return the effects of a skill back upon the user that targeted the character using a reflecting type skill. Note that Control type stun skills will end up canceling themselves and Action skills will still be activated on the reflecting character, but will have its effects be reflected only this turn.

Counter – This skill will negate another incoming skill. It will not negate a skill already affecting a character. Action skills can only be countered on the first turn. Counter type skill are generally linked with another type of effect that will affect the character who’s skill was negated.

Remove ‘xxx’ – Any skill that states it removes another type of effect (typically be class type) will completely negate that effect on a character.

Ignore ‘xxx’ – As the word states, a skill with this aspect will ignore some other type of effect, the ignored effect is not negated or removed, it just doesn’t do anything. This is a little different for skills that ignore invulnerability. Those skills are able to target invulnerable characters even when that character is not unable to become invulnerable.

Destructible Defense – This skill gives a character a pool of health that must first be depleted before the character will take damage. A damage only skill that does not actually damage the character's actual health is not considered to have affected the character.

Copy – This type of skill will copy another skill that is used, replacing an existing skill with the new copied skill for the duration of the copy. Skills that require an other skill to be performed before they can be used, cannot be copied.

Invisible – Your opponent will not see any icons for these skills during the time it is in effect. For some skills only the target is not known but the fact that the skill is in use is known. When an invisible skill ends, The opposing team will always be informed that the skill was used.

Increasing or decreasing duration – When you increase or decrease the duration of a skill or effect, all related effects will also be modified accordingly. By related effects are meant, all effects that are linked with eachother by a 'during this time' sentence.
Volver arriba Ir abajo
http://www.narutoblood.com
 
MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 4
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 5
» MANUAL DEL JUEGO - GAME MANUAL - 3
» REGLAS Y NORMAS DEL DIARIO - EL MANUAL DEL OJO DE LA VERDAD!!! ... cof, cof... perdon...

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
..:: NARUTO BLOOD v4.0 ::.. :: NARUTO BLOOD - NARUTO ARENA :: Naruto Arena-
Cambiar a: